Správa počítačových sítí

Správou počítačových sítí se rozumí rozsáhlý komplex odborných služeb a pravidelných činností, zejména:

  • audit sítě – cílem je prověřit funkčnost, účelnost a výkonnost Vaší IT sítě. Identifikujeme potencionální problémy a doporučíme Vám efektivní kroky ke zlepšení;
  • správa systému - zajišťujeme správu výpočetních systémů typu klient/server;
  • správa základních prostředků – spravujeme základní hmotné prostředky výpočetní techniky z hlediska inventarizace a s ní souvisejícími finančními a účetními procesy firmy;
  • správa uživatelského prostředí – provádíme plánování, vytváření a udržování vhodného prostředí pro interní uživatele;
  • helpdesk - nabízíme telefonickou pomoc při řešení softwarových, hardwarových i síťových problémů, které se u Vás mohou vyskytnout;
  • správa hardwaru;
  • správa systémů – zajišťujeme provoz a rozvoj informační infrastruktury přímo u Vás;
  • správa aplikací – spravujeme jednotlivé aplikace, které Vaše firma využívá ke své činnosti;
  • správa serverové infrastruktury - spravujeme všechny druhy serverů na OS Microsoft Windows i Linux;
  • správa klientských stanic a periferií;
  • správa telekomunikačních sítí;
  • zálohování a průběžný monitoring stavu a zabezpečení sítě.

Služby IT průvodce pro Vás v oblasti správy počítačové sítě

  • analýza IT prostředí - povedeme analýzu Vašeho IT z pohledu HW i SW vybavenosti a síťového provozu. Vytvoříme strukturu a seznamy uživatelů a jejich uživatelských rolí a vytvoříme klíčové skupiny oprávnění;
  • příprava úložiště – na základě analýzy vybereme HW konfiguraci a připravíme datové úložiště pro implementaci do Vaší infrastruktury;
  • migrace dat – převedeme již existující data (dokumenty, soubory apod.) na nové společné úložiště;
  • akvizice správy sítě – zajistíme pro Vás testovací provoz a následné kompletní převzetí správy sítě;
  • pravidelná správa sítě - zajistíme pro Vás pravidelnou i preventivní údržbu Vaší sítě a ad-hoc servisní práce za účelem nepřetržitého a bezpečného provozu a implementace aktualizací;
  • po uvedení do provozu Vám poskytneme služby našeho helpdesk;

Výhody pro Vás

  • ekonomická efektivnost: platíte jen za služby, které potřebujete. K tomu máte výhodu outsourcingu: náklady na pracovníka, který by zajišťoval provoz sítě, jsou větší, než je pořízení outsourcovaných služeb;
  • plný outsoucing: získáte vysokou odbornost a nepřetržitou dodávku služeb bez nutnosti budovat či provozovat vlastní IT kapacitu;
  • částečný outsourcing: můžete outsourcovat podle Vaší potřeby např. jen vybrané aplikace, či serverovou část;
  • velký rozsah služeb: kromě správy sítě jsme připraveni Vám pomoci se souvisejícími činnostmi;
  • vlastní helpdesk: provozujeme centrální místo pro sběr požadavků s evidovaným a rychlým vyřízením došlých požadavků;
  • dokumentace: ke všem úkonům udržujeme řádnou a přístupnou dokumentaci.